Všeobecné obchodní podmínky
pro služby nabízené na www.prijimacky-praha.cz, platné od 1. 9. 2025
Přijímačky Praha, s.r.o.
Sídlo: Úzká 112/2, 266 01 Beroun
IČ: 10810137, Tel.: 608 014 607, E-mail: kurzy@prijimacky-praha.cz
Společnost je zapsána v obchodním rejstriku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, spisová značka C 348832.
I. Úvodní ustanovení
1. Předmět podmínek: Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem při poskytování služeb přípravných kurzů a zkoušek nanečisto.
2. Definice služeb:
- Přípravné kurzy: Prezenční "Přípravný kurz k přijímacím zkouškám na šestiletá gymnázia, pro 7. třídu, 40 lekcí, MAT+ČJ" a "Přípravný kurz k přijímacím zkouškám na šestiletá gymnázia, pro 9. třídu, 40 lekcí, MAT+ČJ".
- Zkoušky nanečisto: Prezenční "Zkouška nanečisto 7. třída" a "Zkouška nanečisto 9. třída".
3. Zákazník: Zákazníkem se rozumí fyzická osoba, která uzavírá smlouvu jako spotřebitel mimo svou podnikatelskou činnost.
4. Komunikace: Veškerá komunikace probíhá elektronicky na e-mailovou adresu zadanou zákazníkem.
II. Uzavření smlouvy a platební podmínky
5. Pro přípravné kurzy: Zákazník projevuje zájem odesláním rezervace z webových stránek. Smlouva je uzavřena distančním způsobem v momentě uhrazení plné výše kurzovného na účet prodávajícího ve stanovené lhůtě splatnosti. Zákazník obdrží znění těchto podmínek v textové podobě (např. v příloze potvrzovacího e-mailu). Pokud kurzovné není včas uhrazeno, rezervace se automaticky ruší.
6. Pro zkoušky nanečisto: Zákazník projevuje zájem odesláním rezervace z webových stránek. Smlouva o poskytnutí služby je uzavřena až na místě v den konání zkoušky, a to okamžikem úhrady plné ceny v hotovosti při registraci účastníka.
III. Zrušení účasti ze strany zákazníka
7. Pro přípravné kurzy (Odstupné):
- Zákazník může zrušit svou účast na kurzu e-mailem za následujících podmínek:
- Do 3. 9. 2025 (včetně): Storno poplatek činí 0 % z ceny kurzu.
- Od 4. 9. 2025 Storno poplatek činí 100 % z ceny kurzu.
- Zákazník má právo za sebe kdykoliv před zahájením kurzu vyslat náhradníka. V takovém případě se storno poplatek neúčtuje.
- V případě absence účastníka na jednotlivé lekci nevzniká nárok na finanční náhradu.
8. Pro zkoušky nanečisto: Po uhrazení ceny na místě a zahájení zkoušky se uhrazená částka nevrací.
IV. Změny a zrušení ze strany prodávajícího
9. Zrušení služby: Prodávající si vyhrazuje právo kurz či termín zkoušky zrušit, zejména z důvodu nízkého počtu přihlášených. V takovém případě bude zákazníkům, kteří již uhradili platbu (tj. u přípravných kurzů), kurzovné v plné výši vráceno do 3 pracovních dnů.
10. Změna termínu nebo místa: Prodávající může z vážných důvodů změnit termín nebo místo konání. Pokud zákazník se změnou nesouhlasí, má právo od smlouvy odstoupit a bude mu vrácena nespotřebovaná část uhrazené částky.
V. Společná ustanovení
12. Odstoupení od smlouvy do 14 dnů:
- Toto právo se vztahuje pouze na přípravné kurzy, u kterých je smlouva uzavřena distančním způsobem (online platbou). Zákazník má právo od takové smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne jejího uzavření.
- U zkoušek nanečisto se toto právo neuplatní, jelikož smlouva není uzavírána na dálku, ale osobně na místě konání.
- Pokud zákazník u přípravného kurzu požádá o započetí poskytování služby před uplynutím 14denní lhůty, je povinen v případě odstoupení uhradit poměrnou část ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení.
13. Vyloučení účastníka: Prodávající může účastníka vyloučit z kurzu či zkoušky, pokud hrubě porušuje pravidla slušného chování nebo narušuje výuku. V takovém případě bude zákazníkovi u kurzu vrácena nespotřebovaná část kurzovného; u zkoušky nanečisto nárok na vrácení ceny nevzniká.
14. Odpovědnost za účastníky: Prodávající nenese odpovědnost za účastníky před začátkem a po skončení lekce či zkoušky.
15. Ochrana osobních údajů: Osobní údaje zákazníka jsou zpracovávány v souladu se zásadami ochrany osobních údajů dostupnými na webových stránkách prodávajícího.
16. Práva z vadného plnění (Reklamace):
- Prodávající odpovídá za to, že služba je poskytnuta ve shodě se smlouvou.
- Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu od zjištění vady. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na nápravu, přiměřenou slevu, nebo, jde-li o podstatnou vadu, na odstoupení od smlouvy.
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
17. Mimosoudní řešení sporů: V případě, že dojde mezi námi a zákazníkem ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (adr.coi.cz). Zákazník může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese ec.europa.eu/consumers/odr/.
18. Mimořádné okolnosti (např. vládní nařízení): V případě mimořádných okolností, které znemožní prezenční výuku, je prodávající oprávněn navrhnout změnu formy kurzu na distanční (on-line) nebo změnu termínu. Pokud zákazník s navrhovanou změnou nesouhlasí, má právo od smlouvy odstoupit a bude mu vrácena plná výše uhrazené částky.